Loading...

اخبار

ثبت سفارش، خرید و پیگیری محموله در اینستاگرام

نوشته شده در : 2022/07/28 - 00:00
به تازگی قابلیت جدیدی به اینستاگرام اضافه شده که کار ادمین‌های پیج‌های فروش را راحت کرده‌است.
شبکه اجتماعی اینستاگرام ابتدا صرفا با هدف به اشتراک‌گذاری عکس راه‌اندازی شد و بعد به مکانی برای رونق بخشیدن به کسب‌و‌کارهای خرده‌فروشی تبدیل شد. سیاست اینستاگرام این است که روز به روز، محیطی راحت‌تر و کاربرپسندتر را برای مشتریانش فراهم آورد. در همین راستا و با توجه به خیل عظیم کسب‌وکارهایی که در اینستاگرام پاگرفته‌اند، اقدام به افزودن قابلیتی جدید به این اپلیکیشن محبوب کرد. 
در به روز رسانی جدید این اپلیکیشن، کاربران می‌توانند به طور مستقیم از طریق دایرکت، اقدام به خرید بکنند و تمامی مراحل مربوط به یک خرید اینترنتی به سادگی در این اپلیکیشن قابل انجام شده‌است. همچنین در این قابلیت جدید، می‌توان اطلاعات سفارش را به آسانی مشاهده کرده و محموله را رهگیری کرد. 
خرید اینترنتی
آمارها نشان می‌دهند که حدود یک میلیارد نفر به طور هفتگی از طریق اینستاگرام با خریداران ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین اینستاگرام تصمیم گرفت تا تجربه کاربری خرید را در این اپلیکیشن بهبود ببخشد.
برای ثبت خرید کافی است وارد دایرکت خریدار مربوطه شوید و پرسش‌های خود را در رابطه با محصول بپرسید. سپس در صورتی که قصد خرید داشتید، سفارش خود را در همان دایرکت ثبت نموده و پیگیری کنید. هزینه کالا هم از طریق سرویس پرداختی متا صورت می‌گیرد و اینکه آیا کشورهای تحریم‌زده هم خواهند توانست به این سرویس دسترسی داشته‌باشند، موضوعی است که جای بحث دارد. 

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!